ابتدای دلتنگی ...

*❤*دختــران دریـــا*❤*

به وبلاگ ما خوش آمدید ...

 

خاطره سلامی آشناو کاغذی که بار اندوهم را به دوش می کشد؛

تمام دل مشغولی این روزهایم را مسبب اند ...!

گونه هایم خیس می شوند از باران ،

جای غم روی شیشه ی تنهایی لحظه هایم جا مانده است ...

دلم اما... کویری بیش نیست؛

دیریست ساحل بغض نگاهم تنهای تنهاست ...!

 امشب، مرغ خیالم به ابرهای سیاه پر میکشد

و فریاد رعد و بوی نم کاهگل ها فضا را پر میکند ...

زمان، عشق را فریاد میزند و

ثانیه ها توقف کرده به دشت و دچار شقایق شده اند ...

و من دوباره به سکوت کاغذ پناه می آورم و باز هم ابتدای دلتنگیست...



نظرات شما عزیزان:

my love
ساعت15:03---14 مرداد 1391
خیلیییییییییی زیبا بود...
خسته نباشید


nashenas
ساعت15:02---14 مرداد 1391
تو بى آنکه فکر غربت چشمان من باشى رفتى!
تو من را با خیانت؛
نگاهت در نگاهش… کشتى!
تو در حالى که دست در دست او بودى رفتى…
و من تنها و خسته روى این پل به فکر لحظه پرواز هستم!


salam. manam apam...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 14 مرداد 1391برچسب:,

] [ 1:1 ] [ ❤سايـــه و نستــرن❤ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

دانلود آهنگ جدید